Košík:je prázdny
cena:0.00,- €
poštovné zdarma

Obchodné podmienky a ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ internetového obchodu :
Názov spoločnosti: SARAY, s.r.o.

Ulica a číslo:Bottova 854
Mesto a PSČ: 018 41 Dubnica nad Váhom
Štát: Slovenská republika
IČO: 47736852

DIČ: 2024068024

1. Registrácia zákazníka:

V našom internetovom obchode môžu nakupovať  registrovaní aj neregistrovanizákazníci.
Pri registrácii musíte uviesť Vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a v prípade doručenia tovaru osobne alebo kurierom aj telefónne číslo.

2. Objednávky:

Pri vybranom tovare kliknite myšou na položku "pridať do košíka", ktorý tam bude automaticky vložený. Ak už chcete nákup uzavrieť a odoslať objednávku, kliknite v pravej časti stránky na ponuku "môj košík". V tejto ponuke môžete ešte zmeniť, prípadne vymazať položky z košíka, určíte si, akým spôsobom Vám tovar pošleme a následne kliknete na políčko "odoslať objednávku". Po záväznom potvrdení objednávky Vám pošleme potvrdenie o prijatí objednávky na Vašu e-mailovú adresu.

3. Lehoty dodania:

O dodacej lehote objednávok Vás budeme informovať. V prípade, že Vám nebudeme môcť dodať všetok objednaný tovar v jednej zásielke, poštovné Vám bude účtované len raz.

4. Poštovné + iné poplatky:

Za tovar, ktorý si u nás zakúpite platíte  poštovné (v rámci SR) , balné + dobierka . Výška poštovného závisí od celkovej hmotnosti balíka .

- do 5kg -  4,00 €    Slovenská pošta - balík na poštu

- do 5kg -  5,00 €   Slovenská pošta - balík na adresu

- od 5 kg do 10 kg -  5,00 €   Slovenská pošta - balík na poštu

- od 5 kg do 10 kg -  6,00 €   Slovenská pošta - balík na adresu

- od 10 kg do 20 kg -  8,50 €   Expres kuriér - balík na poštu

- od 10 kg do 20 kg -  9,50 €   Expres kuriér - balík na adresu
- poplatok za dobierku je 1,50 €                                                                                                                                                       

Pri objednávke nad 69€ poštovné zdarma.
Uvedené podmienky dodania platia pre územie Slovenskej republiky a pre balíky do hmotnosti 20 kg. Dodanie tovaru nad uvedenú hmotnosť a do zahraničia riešime individuálne.
Pri objednávke tovaru  nad 30€ bez poštovného obdržíte k objednávke od nás darček .

5. Spôsob dodania tovaru:

Tovar Vám bude dodaný prostredníctvom Slovenskej pošty , alebo si ho môžete vyzdvihnúť priamo u nás na pobočke .

6. Možnosti platby:

Pri objednávke si môžete vybrať z troch spôsobou platby - dobierka , hotovosť , prevodom na účet . V prípade dobierky zaplatíte za tovar priamo poštovému doručovateľovi. V prípade platby za tovar prostredníctvom úhrady na účet , Vám po potvrdení dodacej lehoty e-mailom pošleme faktúru. Po pripísaní uvedenej čiastky na náš účet Vám pošleme Vami objednaný tovar.
V každej zásielke budete mať priložený originál faktúry, ktorý si starostlivo uschovajte pre prípad výmeny tovaru, prípadne reklamácie. Ak by faktúra v zásielke chýbala, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom alebo telefonicky. Všetky ceny v našom cenníku sú zmluvné a konečné.

7. Storno objednávky: 
Kupujúci môže svoju objednávku stornovať najneskôr do dvoch hodín po uskutočnení objednávky, a to e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že kupujúci objednávku stornuje neskôr ako v uvedenej lehote 2 hodín, bude predávajúci akceptovať takéto storno iba po predchádzajúcej dohode s kupujúcim.

8. Vrátenie tovaru:

Tovar zakúpený v našom internetovom obchode môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Táto možnosť neplatí, keď dôjde k osobnému prevzatiu tovaru. Tovar je nutné do spomínanej lehoty doručiť na našu adresu spolu s vyplneným formulárom a  kópiou faktúry. Vrátený tovar musí byť nepoškodený a  kompletný .
Po vrátení tovaru Vám bude vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava poštovné) najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru.
Vzor formulára : 
https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf

9. Reklamovanie tovaru:

Povinnosťou zákazníka je pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či nie je zásielka zjavne poškodená. Keď je zásielka poškodená zákazník je povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení je kupujúci povinný informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknuté dopravou nesie zodpovednosť prepravca.

V prípade reklamácie tovaru postupujte nasledujúcim spôsobom:
Zákazník má právo uplatniť nárok zo záruky predávajúcemu písomne na adresu alebo e-mailom (do predmetu správy uveďte REKLAMÁCIA). Popis reklamácie musí obsahovaťi:

  • označenie reklamovaného tovaru
  • dôvod reklamácie
  • termín nákupu

Záruka sa vzťahuje len na chyby vo výrobe. Záruka sa nepokrýva chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade, že bude zistená výrobná chyba tovar bude vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej čiastky sa nepočíta cena poštovného.

10. Vernostný program - pre len pre zaregistrovaných zákazníkov

Za  každé 1€ nákupu v našom e-shope  získate 1 vernostný bod ( ďalej len VB ) . Za  registráciu získate ihneď 10 VB . 1VB má hodnotu 0,10 € . Vernostné body , možete uplatniť ako zlavu z ďalšieho nákupu . Na uplatnenie zlavy je potrebné minimálne 20VB .


11. Ochrana osobných údajov spotrebiteľa

                                                                                                                                           I.
V súvislosti so zavedením novej legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov - Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu spoločnosti SARAY s.r.o. s GDPR ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky), všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov nájdu zákazníci v bode II.
                                                                                                                        II.

Kupujúci (v prípade ak je fyzická osoba) oznámi predávajúcemu svoje meno, priezvisko, adresu pre doručenie vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailu.
Kupujúci (v prípade ak je právnická osoba alebo podnikateľ) oznámi predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ alebo IČ DPH, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
Predávajúci pri spracovaní osobných údajov postupuje v zmysle Zákona č. 122/2013 o ochrane osobných údajov a spracúva iba osobné údaje nevyhnutné na uzavretie spotrebiteľskej zmluvy.
Účelom spracovania osobných údajov je ich využitie na plnenie spotrebiteľskej zmluvy, ktorú predávajúci uzatvára s kupujúcim vytvorením objednávky v tomto internetovom obchode.
Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje v online režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, po prihlásení.
Osobné údaje môžu byť pre účely plnenia spotrebiteľskej zmluvy poskytnuté tretím stranám – doručovacím spoločnostiam (kuriérom). Predávajúci môže poskytnúť osobné údaje zákazníka (v rozsahu: e-mailová adresa) spoločnosti Heureka Shopping s.r.o., výlučne pre účely programu „Overené zákazníkmi“, pre získanie spätnej väzby od kupujúceho v súvislosti s uskutočneným nákupom v e-shope predávajúceho.
Marketingový informačný systém predávajúceho je registrovaný v Evidencii informačných systémov osobných údajov na Úrade pre ochranu osobných údajov.

Na základe písomnej žiadosti môže kupujúci od predávajúceho žiadať:

  • potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje kupujúceho spracúvané,

  • informácie o spracúvaní osobných údajov,

  • zoznam osobných údajov, ktoré sú o kupujúcom predmetom spracúvania,

  • opravu alebo likvidáciu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania; likvidáciu osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže kupujúci požiadať o ich vrátenie; likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona.

Kupujúci môže na základe písomnej žiadosti u predávajúceho namietať voči:

  • spracúvaniu osobných údajov kupujúceho, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,

  • využívaniu osobných údajov kupujúceho na účely priameho marketingu v poštovom styku

  • alebo poskytovaniu osobných údajov uvedených na účely priameho marketingu.

Kupujúci pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.
V prípade žiadosti o export alebo vymazanie osobných údajov nás môžete kontaktovať telefonicky na tel.čísle +421 911 716 331 alebo e-mailom na saray.caje@gmail.com  .

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie internetového obchodu môže predávajúci ukladať na zariadení kupujúceho malé dátové súbory – cookies, vďaka ktorým si internetový obchod môže na určitý čas uchovávať údaje o činnosti a nastaveniach (napr. prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a pod.). Internetový obchod predávajúceho používa súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení kupujúceho a pre nevyhnutnú funkcionalitu internetového obchodu. Kupujúci môže všetky súbor cookies uložené v jeho zariadení vymazať a prípadne internetový prehliadač vo svojom zariadení nastaviť tak, aby znemožnil ich ukladanie. V takom prípade bude kupujúci pri opakovanej návšteve internetového obchodu pravdepodobne musieť manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby alebo funkcie internetového obchodu nemusia byť funkčné .

Obchodné podmienky : aktualizované 20.5 2018

 
Táto stránka používa súbory cookies, ktoré nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookies. Viac informácií nájdete tu.