Obchodné podmienky a ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľ internetového obchodu :
Názov spoločnosti: SARAY, s.r.o.
Ulica a číslo:Bottova 854
Mesto a PSČ: 018 41 Dubnica nad Váhom
Štát: Slovenská republika
IČO: 47736852
DIČ: 2024068024
1. Registrácia zákazníka:
V našom internetovom obchode môžu nakupovať registrovaní aj neregistrovanizákazníci.
Pri registrácii musíte uviesť Vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a v prípade doručenia tovaru osobne alebo kurierom aj telefónne číslo.
2. Objednávky:
Pri vybranom tovare kliknite myšou na položku "pridať do košíka", ktorý tam bude automaticky vložený. Ak už chcete nákup uzavrieť a odoslať objednávku, kliknite v pravej časti stránky na ponuku "môj košík". V tejto ponuke môžete ešte zmeniť, prípadne vymazať položky z košíka, určíte si, akým spôsobom Vám tovar pošleme a následne kliknete na políčko "odoslať objednávku". Po záväznom potvrdení objednávky Vám pošleme potvrdenie o prijatí objednávky na Vašu e-mailovú adresu.
3. Lehoty dodania:
O dodacej lehote objednávok Vás budeme informovať. V prípade, že Vám nebudeme môcť dodať všetok objednaný tovar v jednej zásielke, poštovné Vám bude účtované len raz.
4. Poštovné + iné poplatky:
Za tovar, ktorý si u nás zakúpite platíte poštovné (v rámci SR) , balné + dobierka . Výška poštovného závisí od celkovej hmotnosti balíka .
- do 5kg - 4,00 € Slovenská pošta - balík na poštu
- do 5kg - 5,00 € Slovenská pošta - balík na adresu
- od 5 kg do 10 kg - 5,00 € Slovenská pošta - balík na poštu
- od 5 kg do 10 kg - 6,00 € Slovenská pošta - balík na adresu
- od 10 kg do 20 kg - 8,50 € Expres kuriér - balík na poštu
- od 10 kg do 20 kg - 9,50 € Expres kuriér - balík na adresu
- poplatok za dobierku je 1,50 €
Pri objednávke nad 69€ poštovné zdarma.
Uvedené podmienky dodania platia pre územie Slovenskej republiky a pre balíky do hmotnosti 20 kg. Dodanie tovaru nad uvedenú hmotnosť a do zahraničia riešime individuálne.
Pri objednávke tovaru nad 30€ bez poštovného obdržíte k objednávke od nás darček .
5. Spôsob dodania tovaru:
Tovar Vám bude dodaný prostredníctvom Slovenskej pošty , alebo si ho môžete vyzdvihnúť priamo u nás na pobočke .
6. Možnosti platby:
Pri objednávke si môžete vybrať z troch spôsobou platby - dobierka , hotovosť , prevodom na účet . V prípade dobierky zaplatíte za tovar priamo poštovému doručovateľovi. V prípade platby za tovar prostredníctvom úhrady na účet , Vám po potvrdení dodacej lehoty e-mailom pošleme faktúru. Po pripísaní uvedenej čiastky na náš účet Vám pošleme Vami objednaný tovar.
V každej zásielke budete mať priložený originál faktúry, ktorý si starostlivo uschovajte pre prípad výmeny tovaru, prípadne reklamácie. Ak by faktúra v zásielke chýbala, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom alebo telefonicky. Všetky ceny v našom cenníku sú zmluvné a konečné.
7. Storno objednávky:
Kupujúci môže svoju objednávku stornovať najneskôr do dvoch hodín po uskutočnení objednávky, a to e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že kupujúci objednávku stornuje neskôr ako v uvedenej lehote 2 hodín, bude predávajúci akceptovať takéto storno iba po predchádzajúcej dohode s kupujúcim.
8. Vrátenie tovaru:
Tovar zakúpený v našom internetovom obchode môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Táto možnosť neplatí, keď dôjde k osobnému prevzatiu tovaru. Tovar je nutné do spomínanej lehoty doručiť na našu adresu spolu s vyplneným formulárom a kópiou faktúry. Vrátený tovar musí byť nepoškodený a kompletný .
Po vrátení tovaru Vám bude vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava poštovné) najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru.
Vzor formulára : https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf
9. Reklamovanie tovaru:
Povinnosťou zákazníka je pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či nie je zásielka zjavne poškodená. Keď je zásielka poškodená zákazník je povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení je kupujúci povinný informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknuté dopravou nesie zodpovednosť prepravca.
V prípade reklamácie tovaru postupujte nasledujúcim spôsobom:
Zákazník má právo uplatniť nárok zo záruky predávajúcemu písomne na adresu alebo e-mailom (do predmetu správy uveďte REKLAMÁCIA). Popis reklamácie musí obsahovaťi:
- označenie reklamovaného tovaru
- dôvod reklamácie
- termín nákupu
Záruka sa vzťahuje len na chyby vo výrobe. Záruka sa nepokrýva chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade, že bude zistená výrobná chyba tovar bude vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej čiastky sa nepočíta cena poštovného.
10. Vernostný program - pre len pre zaregistrovaných zákazníkov
Za každé 1€ nákupu v našom e-shope získate 1 vernostný bod ( ďalej len VB ) . Za registráciu získate ihneď 10 VB . 1VB má hodnotu 0,10 € . Vernostné body , možete uplatniť ako zlavu z ďalšieho nákupu . Na uplatnenie zlavy je potrebné minimálne 20VB .
11. Ochrana osobných údajov spotrebiteľa
I.
V súvislosti so zavedením novej legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov - Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu spoločnosti SARAY s.r.o. s GDPR ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky), všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov nájdu zákazníci v bode II.
II.
Kupujúci (v prípade ak je fyzická osoba) oznámi predávajúcemu svoje meno, priezvisko, adresu pre doručenie vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailu.
Kupujúci (v prípade ak je právnická osoba alebo podnikateľ) oznámi predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ alebo IČ DPH, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
Predávajúci pri spracovaní osobných údajov postupuje v zmysle Zákona č. 122/2013 o ochrane osobných údajov a spracúva iba osobné údaje nevyhnutné na uzavretie spotrebiteľskej zmluvy.
Účelom spracovania osobných údajov je ich využitie na plnenie spotrebiteľskej zmluvy, ktorú predávajúci uzatvára s kupujúcim vytvorením objednávky v tomto internetovom obchode.
Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje v online režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, po prihlásení.
Osobné údaje môžu byť pre účely plnenia spotrebiteľskej zmluvy poskytnuté tretím stranám – doručovacím spoločnostiam (kuriérom). Predávajúci môže poskytnúť osobné údaje zákazníka (v rozsahu: e-mailová adresa) spoločnosti Heureka Shopping s.r.o., výlučne pre účely programu „Overené zákazníkmi“, pre získanie spätnej väzby od kupujúceho v súvislosti s uskutočneným nákupom v e-shope predávajúceho.
Marketingový informačný systém predávajúceho je registrovaný v Evidencii informačných systémov osobných údajov na Úrade pre ochranu osobných údajov.
Na základe písomnej žiadosti môže kupujúci od predávajúceho žiadať:
potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje kupujúceho spracúvané,
informácie o spracúvaní osobných údajov,
zoznam osobných údajov, ktoré sú o kupujúcom predmetom spracúvania,
opravu alebo likvidáciu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania; likvidáciu osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže kupujúci požiadať o ich vrátenie; likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona.
Kupujúci môže na základe písomnej žiadosti u predávajúceho namietať voči:
spracúvaniu osobných údajov kupujúceho, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
využívaniu osobných údajov kupujúceho na účely priameho marketingu v poštovom styku
alebo poskytovaniu osobných údajov uvedených na účely priameho marketingu.
Kupujúci pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.
V prípade žiadosti o export alebo vymazanie osobných údajov nás môžete kontaktovať telefonicky na tel.čísle +421 911 716 331 alebo e-mailom na saray.caje@gmail.com .
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie internetového obchodu môže predávajúci ukladať na zariadení kupujúceho malé dátové súbory – cookies, vďaka ktorým si internetový obchod môže na určitý čas uchovávať údaje o činnosti a nastaveniach (napr. prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a pod.). Internetový obchod predávajúceho používa súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení kupujúceho a pre nevyhnutnú funkcionalitu internetového obchodu. Kupujúci môže všetky súbor cookies uložené v jeho zariadení vymazať a prípadne internetový prehliadač vo svojom zariadení nastaviť tak, aby znemožnil ich ukladanie. V takom prípade bude kupujúci pri opakovanej návšteve internetového obchodu pravdepodobne musieť manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby alebo funkcie internetového obchodu nemusia byť funkčné .
Obchodné podmienky : aktualizované 20.5 2018